marți, 30 august 2011

Parfait de pepene galben

PARFAIT DE PEPENE GALBEN


De curand am descoperit ca imi place foarte mult pepenele galben, pe care inainte nici nu il gustam, doar imi placea mirosul lui. Dar odata cu trecerea anilor (care trec prea repede :( ) , gusturile se mai schimba... iar daca nu se schimbau, era mare pacat, deoarece nu mai ajungeam sa incerc aceasta reteta delicioasa ...


Ingrediente :
- 500 gr pepene galben;
- 180 gr zahar;
- 150 ml lapte;
- 1 ou;
- 500 ml frisca lichida;
- 2 pliculete zahar vanilat (in poza l-am amestecat deja cu zaharul).




Mod de preparare:
Zaharul si zaharul vanilat se amesteca cu laptele si oul batut. Aceasta compozitie se pune la fiert si se amesteca pana incepe sa se ingroase.


Dupa ce s-a ingrosat compozitia (la mine a avut consistenta unei smantani mai mult , nu a fost cum e de exemplu o budinca), se da deoparte si se lasa la racit.


Pepenele curatat de coaja, taiat si facut piure se adauga in compozitia racita si se amesteca.

Se bate frisca...


...si se amsteca usor cu compozitia de pepene galben.
Se poate turna in diferite forme sau se lasa asa , si se da la congelator pentru aproximativ 4 ore. Se mai scoate din cand in cand si se amesteca pentru a nu face ace de gheata.



Se serveste simplu, sau alaturi de si mai mult pepene galben, iamiii :) ...





P.S. Nu am schimbat nimic la reteta , dar pe viitor am sa pun mai putina frisca , aprox. 350-400 ml, pentru a se simti mai mult savoarea pepenelui galben ;)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu