joi, 4 noiembrie 2010

Tort cu ciocolata si visine

TORT CU CIOCOLATA SI VISINE


Ingrediente


Pentru blat:

- 7 oua;

- 210 gr zahar;

- 210 gr faina;

- 3-4 linguri cacao.


Pentru crema:

- 100 ml apa;

- 150 gr zahar;

- 100 gr ciocolata rasa;

- 3 linguri cacao;

- 400 gr unt.


Pentru decor:

- fondant;

- creioane colorate Dr. Oetker.


Mod de preparare


Blatul se prepara la fel ca la tortul diplomat cu fructe , si se mai adauga si 3-4 linguri de cacao cernute dupa ce am adaugat faina.


Pentru pregatirea cremei se pune la fiert 100 ml apa cu 150 gr zahar, 100 gr ciocolata rasa si 3 linguri cacao, pana se face un sirop gros. Amestecam in tot acest timp.





Crema se lasa la racit si apoi se amesteca cu 400 gr unt care l-am batut spuma dinainte.


Taiem blatul de tort in doua. Luam primul blat il insiropam si asezam visinele din compot.




Adaugam apoi crema pregatita anterior, insiropam un pic si cel de-al doilea blat si il asezam peste primul.



Pentru decor am folosit fondant, la care din pacate nu am mai avut timp sa fac poze deoarece eram contra cronomentru. Masinuta am modelat-o din salam de biscuiti si am acoperit-o cu fondant rosu.

Pentru ca fondantul sa se prinda frumos, tortul trebuie uns cu doua linguri de unt frecate cu zahar pudra.








TO BE CONTINUED :)... reteta pentru fondant si pentru salamul de biscuiti... :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu