vineri, 21 ianuarie 2011

Fondant Marshmallow

FONDANT MARSHMALLOW


Ingrediente

- 100 gr marshmallow;
- 2-3 linguri de apa;
- 1 lingura ulei;
- zahar pudra cat cuprinde;
- optional colorant.



Mod de preparare


De obicei cumpar marshmallow cat mai deschis la culoare, cum sunt cele care apar in poza de la ingrediente (la care am uitat sa mai fac poze la etape :) ). Marshmallow alb nu gasesc in magazine, din pacate. Cele din pozele de la etape nu le recomand, nu mi-a placut deloc culoarea care a iesit , chiar daca am pus eu colorant rosu. De asemenea, colorantii lichizi de prin hypermarketurile de la noi nu sunt deloc de calitate, sper sa reusesc intr-o zi sa-mi cumpar coloranti adevarati :D, pentru culori frumoase :) .

Deci... sa revin la reteta...

Punem pe bain-marie, marshmallow-ul cu 2-3 linguri de apa (2 linguri daca punem si colorantul acum). Le lasam pana se topesc, amestecand din cand in cand.





De asemenea, merg topite si la cuptorul cu microunde.


Cand s-au topit complet, le luam de pe foc si adaugam o lingura de ulei.



Apoi incepem sa adaugam zaharul putin cate putin si amestecam.




Cand nu mai putem amesteca cu lingura, rasturnam marshmallow-ul pe o suprafata pe care am pus in prealabil zahar pudra.

Il framantam ca pe un aluat, adaugand zahar cand este necesar, pana cand capata consistenta plastilinei.







Punem fondantul intr-o punga si il pastram intr-un loc uscat si racoros. O folosim pentru acoperirea torturilor si ornamente, la temperatura camerei.




P.S. - Scuze pentru ultimele doua poze care nu au iesit prea bine, dar ma grabeam si nu am mai verificat pe aparatul foto cum au iesit :P.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu